• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • agrointel.ro
  • Ştiri agricole
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Agribusiness
  • Anunțuri
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Furaje expirate, vândute unui fermier: ”Mi-au dat banii înapoi că aveam bonul fiscal”

    Oana Timar Oana Timar -

    Fermierii români sunt nu de puține ori ținta celor care vor să facă profit cu orice preț. Este și cazul pe care ni l-a sesizat clujeanul Teodor Popa din Turda care a descoperit că furajul pe care îl cumpărase pentru puii de o zi era expirat de luni bune.

    ”Mulți fermieri, din lipsă de timp, nu ne uităm pe ambalaje la data expirării! Dar știam că premixurile au termen scurt de valabilitate, cam 3-6 luni, iar ambalajul premixului era cam șters fapt care mi-a atras atenția”, ne-a povestit fermierul cum a descoperit că premixul pentru pui pe care l-a cumpărat pe 21 martie era expirat deja din 16 octombrie anul trecut.

    Având bonul de la magazin, fermierul Teodor Popa s-a întors pentru a reclama produsele expirate. Reacția l-a făcut să își dea seama că situația era cunoscută. Astfel, nu doar că vânzătorul nu i-a pus întrebări, dar rapid i s-au dat banii înapoi: ”Apoi i-a zis unui alt angajat din magazin: du-l în spate! A zis că își cere scuze, dar nu a observat! Cum să nu observi că ai un produs expirat din 16.10.2018? Dacă era expirat de 1-10 zile înțelegeam că nu a observat, că suntem oameni și greșim, dar el încearca să vândă marfa expirată de anul trecut!”.

    Fermierul a rămas suprins de indiferența cu care situația a fost tratată în magazinul de furaje: ”Vă dați seama ce se putea întâmpla dacă dădeam furajul la 2.500 de pui de o zi?”.

    Pe această cale, reporterii Agrointeligența – AGROINTEL.RO recomandă tuturor fermierilor să dea o atenție deosebită ambalajelor produselor pe care achiziționează. În cazul în care descoperiți că ambalajul este deteriorat, că termenul de valabilitate pare modificat sau produsul este expirat, reclamați situația în magazin sau furnizorului, solicitând returnarea banilor sau schimbarea produsului plătit. Totodată, puteți sesiza Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) la telefon 021/9551 sau depunând o reclamație online (link: http://reclamatii.anpc.ro/), iar pentru a avea dovada achiziției, cereți și păstrați bonul sau factura fiscală.

    Pe Instagram-ul Agrointeligența găsiți imaginile momentului din agricultură!

    CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Agrointeligența pentru Android sau iPhone!

    Abonare gratuită la știri

    Te-ar mai putea interesa

    Tânăr fermier: ”O să importăm tot și o să stăm toți pe ajutoare sociale, să ne dea europenii de mâncare! Iarnă cu probleme în stupine. Apicultorii anunță pierderi de 20-30% din întreg efectivul de albine ”Schema” de la APIA care îi lasă pe fermieri fără mii de euro în conturi în fiecare an

    Ultimele știri

    APPR: România a primit derogare pentru folosirea neonicotinoidelor în campania de primăvară E-acumulatori.ro și Free Miorița vor ilumina gospodării izolate din România cu ajutorul energiei verzi Cioban dispărut fără urmă. De două luni, membrii familiei îl caută disperați

    Căutare în articole